Masz pytanie? Sprawdź odpowiedź!
FAQs
Poniżej przedstawiamy listę odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Wszystkie dane do kontaktu znajdują się w zakładce Kontakt→ Złożenie zapytania ofertowego dokonują Państwo przez e-mail: redagowanieprac.pl@gmail.com
W treści należy wskazać najistotniejsze kwestie jak: zakres pomocy, temat, typ pracy, termin, dziedzina, ilość stron, wytyczne, czy już coś posiadasz – wszelkie informacje, które ułatwią współpracę.
Cena ustalana jest w zależności od zakresu zlecenia i ustaleń z Klientem. Posiadamy widełki cenowe, określone w cenniku, które sprawdzają się przy standardowych zleceniach. Wszelkie indywidualne ustalenia są wyceniane bezpośrednio dla Klienta, stąd prosimy o kontakt mailowy: kontakt.
Zapraszamy: Cennik
Cena obejmuje realizację ustalonego drogą mailową zakresu pomocy wg. Państwa wytycznych.
Standardowy czas realizacji wynosi do 10 dni roboczych liczony od ustalonego terminu realizacji zlecenia, chyba, że zostanie to ustalone indywidualnie z Klientem.
W przypadku złożonych zleceń, realizacja zlecenia może być wydłużona, jednak Klient jest o tym wcześniej informowany, jeszcze w trakcie zawierania warunków umownych.
Firma może świadczyć usługi ekspres, które są wycenianie indywidualnie (więcej w usłudze ekspres).
Firma może świadczyć usługi ekspres, które są wycenianie indywidualnie, jednak nie jest to standardowa usługa. Ekspres to forma pracy redaktora w nienormatywnych godzinach pracy (głównie w późnych godzinach nocnych/weekendowo), aby nie zaburzać rytmu terminowych zleceń.
Jeśli redaktor jest wstanie zrealizować dodatkowe zlecenie w nienormatywnym czasie pracy, może zaproponować Klientowi usługę ekspres, jednak nie jest to usługa standardowa w opcjach zamówienia i nie zawsze jest proponowana.
Prosimy o wyrozumiałość – każde zlecenie wymaga czasu, by było dziełem, stąd nie zawsze ekspres może rozwiązać problem, a nam zależy na najwyższej jakości 🙂
Przed rozpoczęciem współpracy wymagana jest wpłata zadatku – ustalana indywidualnie w zależności od typu pracy/współpracy.
Kwestia płatności inna niż w regulaminie→ jest dopuszczalna po indywidualnych uzgodnieniach z każdym Klientem. W tedy dopuszczamy dwa sposoby płatności za zlecenie:
- Płatność połowy ustalonej kwoty – księgowanie – wysłanie połowy pracy; po czym druga transza płatności – księgowanie – wysłanie drugiej części pracy*
- Płatność za całość pracy – księgowanie – wysłanie kompletnej pracy.*
*Klient zawsze płaci na początku zlecenia zadatek – dopiero po poinformowaniu zleceniodawcy przez zleceniobiorcę, że praca jest gotowa do wysyłki – klient wpłaca resztę kwoty za całe zlecenie w jednej z dwóch wymienionych wyżej opcji. Opcja ta jest ustalana indywidualnie; w innym wypadku stosowane są zasady zgodnie z regulaminem→ .
Tak, będą mieli Państwo bezpośredni kontakt z redaktorem opracowującym zlecenie za pośrednictwem poczty e-mail. Po nawiązaniu współpracy odnośnie danego zlecenia prosimy kontaktować się z jednego adresu e-mail (zleceniodawcy) – to ułatwi prowadzenie korespondencji i zdecydowanie przyspieszy wysyłanie odpowiedzi. Stały kontakt zapewni bezproblemową i sprawną realizację oraz pełną kontrolę nad przygotowywanym materiałem.
Cały czas będziemy w stałym kontakcie – będą Państwo informowani drogą mailową o przygotowaniu oferty, potwierdzeniu wpłat, ukończeniu danej części zlecenia oraz wszelkich innych istotnych dla realizacji zlecenia wydarzeniach.
Poprawki merytoryczne zgłoszone do 21 dni od daty otrzymania całości (lub fragmentu) nanoszone są bezpłatnie. Odpłatnie nanoszone są poprawki jeżeli np. została zmieniona koncepcja zlecenia, należy rozszerzyć jego zakres o nowe treści itp.
Gotowe opracowanie będzie wysłane w formacie .doc/.docx na adres e-mail zleceniodawcy.